понеділок, 20 квітня 2015 р.

John Owoeri tuomittiin miljoona sakkoa Fifa

Åtvidabergs John Owoeri on tuomittu miljoona sakkoa Fifa.Syynä on sopimusrikkomus hänen entisen seuran Egyptissä - mutta hyökkääjä uskoo, että päätös on täysin väärä.- Se on hullua. Minulla oli oikeus purkaa sopimus, koska he eivät maksa minulle, sanoo Owoeri on Sportexpressen.

Åtvidabergs John Owoeri on tuomittu sakko noin 1,3 miljoonaa Ruotsin kruunua.Se oli Kansainvälisen jalkapalloliiton FIFA, joka jakoi sakkoja rangaistus sopimusrikkomuksen kanssa Owoeris entinen seura, Egyptin Ismaily.- En ymmärrä, miten se voi tehdä päätöksen näin. Päätös on todella väärin. Se ei ole reilua, sanoo Owoeri on Sportexpressen.Hyökkääjä on aiemmin kertonut Corren kun hän lähti klubi.- Se oli sota, kun saavuin. Ihmiset kuolivat ja olin peloissani. Joskus kun olin kotona, kuulin ääneen "boom". Koska todellinen pommi. Ja ihmistä ammuttiin kaduilla. Se ei ollut hyvä minulle. Minun piti mennä, hän sanoi sitten."Se on hullua"Owoeri uskovat, että FIFA: n päätös on väärä, ja sanoo, että ongelmat alkoivat, kun Egyptin klubi ole maksanut rahaa he hänelle velkaa.- Se on hullua. Minulla oli oikeus irtisanoa minun sopimusta, koska he eivät maksa minulle. Jos he eivät maksa, joudun purkaa sopimus, hän sanoo.Verkkosivuillaan ilmoittaa Åtvidaberg että vasta maaliskuussa kuullut tuomiota vastaan ​​Owoeri. Ja nyt se voi olla, että Åtvidaberg pakotetaan maksamaan hänen sakkoja."Siinä tapauksessa, että Owoeri ei pysty maksamaan sakot ovat nykyisen seuran, eli AFF, joka on solidaarisesti vastuussa. Hallitus uskoo, että yhdistyksen vastuu on todennäköistä", kirjoittaa Åtvidaberg."Voi ei maksa niin paljon"Ja hyökkääjä vahvistaa, että hän ei pysty maksamaan - mutta toivoa saada FIFA muuttamaan päätöksensä.- En voi maksaa niin paljon rahaa. Åtvidaberg ei voi maksaa niin paljon rahaa. Joten yritämme puhua heille alentaa sakkoa, hän sanoo.Klubi on nyt laatinut rahoitussuunnitelman selviytymään tilanteesta ja kommunikoida muun muassa, että ne voivat joutua irtisanomaan henkilöstöä."Selvitäkseen nykyisellä tasolla liittyvät henkilöstökulut vaaditaan liikevaihdon kasvua, ja ennen kuin se on kiinnitetty, emme voi lukita itseämme käyvin henkilöstökulut," he kirjoittavat.

Немає коментарів:

Дописати коментар