понеділок, 27 квітня 2015 р.

Holzer surmannut Hradec ensimmäisen sarjan Trefa

Ensimmäiset kaksi liiga Tref Daniel Holzer tänään jalkapalloilijat Ostrava 13. kierroksella ensimmäisen liigan tappion Hradec Králové 2: 1. Yhdeksäntoistavuotiaana nuorten edustaja välähti ennen taukoa kaksi mA paraati luotia vasenkätinen, jonka jälkeen vierailevat maalivahti Tomáš Koubek valitettavasti pois.

Ostravský fosterling kaksi näyttely interventioiden Nacala hänen neljäs kymmenen Major League alkaa. "Molemmissa tapauksissa oli kaksi keskusta epätarkkoja, mikä pidentää minulle Hradecka puolustukseen. Ensimmäisessä vaihtoehdossa Olen alun perin halunnut ampua rajat, mutta pelaaja on rakennettu niin, että se oli mahdotonta. Valitsin ampui etutolppaa ja olen niin iloinen "Holzer kertoi.


Pieni keskikenttäpelaaja kolmen päivän aikana maistanut tunteita sankareita ja valitettavaa. Epäonnistunut yritys keskiviikon cup-ottelu Slovácku kun useita vaiheita ylitetään täysin tyhjä maalin, törkeä tänään. "Guys minun ensin sanoa, että se tapahtuu kaikille, mutta sitten hän pilkata minua, olen maalintekijä. Joten maistella sitä nyt", sanoi Holzer, joka kaksi maalia ja hyppäsi pää seuran ranking ampujia.

Voit lisätä tehoa ammunta auttoi häntä siirtyä väijytykseen. Holzer on viimeinen ottelu hän otti vasemmalla puolella puolustukseen. "Olen reserviläinen lapsuudesta. Klo Beku En välitä, mutta tunnen kuin reserviläinen. Tämä on minun viesti, jossa halusin liikkua", sanoi Holzer.

Hyvällä onnella, hän voisi jättää kentän sekä kirjoittaja hattutempun. Käännöksen jälkeen vaan piti käyttää hänen vasen käsi heikompi oikea jalka ja Koubka neprostřelil. "Ajatus hattutempun sillä hetkellä oli. Mutta minulla ei ole niin hyvä oikea käsi. Halusin ampua ylös ja meni maahan", sanoi Holzer.

Немає коментарів:

Дописати коментар